Salam Aidilfitri


Maaf Zahir Dan Tok Batin :D


banner

Incoming search terms:

  • kad raya 2012
  • vector raya

Selamat Tinggal Dan Selamat Datang

hari ni hari terakhir kita mengerjakan ibadah puasa.
bemakna ramadhan akan meninggalkan kita semua..
Selamat Tinggal Bulan Yang Mulia. :-/
harap dapat betemu lagi di tahun depan.
dan esok pula kita akan meraikan bersama, Hari Raya Aidilfitri.

[Read more…]


banner

Kad Raya Lagi!

haisk..
raya tak lama lagi kan..
so,aku nak bagi kad raya kat korang :)
hari tu aku dah pos pasal kad raya.
tapi hari ni saja gatal tangan nak post lagi
kali ni aku buat sendiri B)

Image Hosted by dhiyafaris.com

Image Hosted by dhiyafaris.com

Image Hosted by dhiyafaris.com

ok,tu je aku nak kongsikan.
ada masa nanti,aku design lagi eh?
:lol:


banner

Incoming search terms:

  • kad raya vector
  • kad raya
  • design kad raya
  • kad raya vector free download
  • RAYA
  • kad raya template
  • raya png
  • template kad raya
  • design kad raya vector
  • kad raya png